HTML

Szelek és Rózsák

Két, a szélrózsa ellentétes irányaiba indult magyar fiatal életjelei. "A Kelet" és "A Nyugat." Isztambul és Trento. Föld, Kaland, Ilyesmi..

Friss topikok

  • galata: Balázs, ha írásban lustának is bizonyulsz, "tegnap" szóban elismeréssel adóztál. Ajándékba küldö... (2008.12.23. 10:56) Aladdin enternasyonal - földön, vízen, levegőben
  • galata: :-)) Pedig ha nem lenne tele a fejem ( sajnos nincs tele csak rájátszok:-) a középkori államelmél... (2008.12.08. 22:53) Miranda
  • galata: Tessék előadni a negyedik bejegyzést! ( el vagyok maradva) u.i: képzeld úgy néz ki van digitális... (2008.11.27. 07:57) "3. bejegyzés"
  • galata: viszontválasz készül...... á la Lizaveta.. (2008.11.25. 00:09) Újabb "bejegyzés"
  • galata: Nem Nadányi..... De akkor már szóljon a kedvenc Nadányi Zoltántól Hallgatagon ( bár a télhez nin... (2008.11.23. 22:44)

Linkblog

2008.05.14. 17:21 galata

gulyas percröl- percre

 

Tegnap magyar vacsora volt nalunk.

Reggel ota csak a gulyasra tudtam gondolni .......olvasas közben setalas közben uralta a napomat. Gondoltam reggel levelben közlöm anyukammal hogy most "elesben" el kell keszitenem a gulyas ( multkor szükkörben került sor az alkotasra es legalabb a Dori itt volt aki ramparacsolt hogy ne filizofaljak hanem kevergessem mar az a masszszerü valamit) jönnek az erasmusos barataim lakotarsaim....... többen lemondtak a dekan vacsorameghivasat ( mert itt ilyen is van- a külföldi hallgato kivaltsagos helyzetben van :-))

De NEM erdekelte- teljes passzivitas. Mostansag ide-oda utazok csak bejelentesre - biztos megbirkozom egy gulyassal es egybkent is most inkabb a festerröl irna mert az foglalkoztatja.

Maradt a kozmikus magany.

Bevasarlas.

Nem könnyü itt hust vasarolni. Elötte föporobat tartok otthon hogy ne keverjem össze a borjut a baranyt es a marhahus jusson eszembe a döntö pillanatban. A disznohust meg veletlenül se emlitsem- engem szeretnem a boltban- nem jatszhatom el a rokonszenvüket egy gulyasert!!!!!!!

Delutan- olvasok meditalok vizet rendelek es nem akarok se marhara se disznore egyaltala nsemmire se gondolni. Anissa takaritja a konyhat es csodaturmixot keszit hogy manukanak legyen kedve alkotni.

kora este- telefonok hogy ki mit hozzon. Egyertelmü........van aki fel sem hiv.


Sütemenyt vagy fagyit. A lakotarsak tombolnak- miert nem vagyok kepes valami alkoholt kerni vagy füvet. Mert nekem mindig olyan jofej vendegeim vannak csak kerni kell öket es mindent hoznak. ( egyszer tenyleg kaptam füvet- amit ne mazonositotta mbe elöször es konyhai füszeres dobozkankba tettem majd tovabbajandekoztam.......:-)


Este- bevonulas a konyhaba elötte meg megiszom a maradek csokilikört hogy eröt gyüjtsek.

Nem bonyolodom tovabbi reszletekbe- jo lett. Meg szerintem is .( a gulyast en nem szeretem!!!!!!!!!!!) De bebiztositottam magam eves elött- szilvapalinka. közvetlenül eves elött unicum. Eves utan- ugyanez. Es  "itattas"  közben egy kiselöadast tartottam a magyar palinka különlegesegekröl es az unicum eredeteröl recept stb a tokaji borvidekeröl is ejtettem nehany szot..........majd ateveztem a gasztronomia vilagaba.

İgazan mindent megtettem hogy nepszerüsitsem hazankat.

Hajnalban  mikor mar magunk maradtunk a sok unikumtol a lakotarsaim öszintessegi rohamot kaptak hogy mindennemü különbseg ellenere milyen szepen elvagyunk.

Különbsegek?

Hat igen........vannak......


Ket abszolut bölcses hatasat keltö ( ezzel meg nem lenne baj) meglehetösen sokat füvezö es nagyon liberalis francia jogtanhallgatoval lakom. Rodolphe ateista Anissa nem tudja mi legyen- anyukaja katolikus az apaja algeriai a nagymama muszlim. Anissanak van ket huga es egy keteves öccse es kepesitett babysitter es mar joideje nem lakik otthon. ( es kibirta röhöges nelkül hogy nem vagyok valami jo viszonyban a mosogeppel).

De a vasarnapi mises elmenyeket mindig el kell meselni es ha nem utazunk el husvetkor akkor kitalaltak hogy együtt elmegyünk a közeli protestans templomba es csokit rejtünl el a kertben. Es meggyözödesünk hogy en vagyok a "legertelmesebb" konzervativ akivel valaha talalkoztak. Es eleinte az hittek normalis es atlagos konzervativ lany  vagyok es valahogy cska kibirjuk majd ezt a par honapot. De radöbbentek hogy nem vagyok "normalis".......a konzervativ- az megdönthetetlen eddig. :-)))


Amugy nem igen akarunk szetköltözni......... - mert jol megvagyunk... .....

 

 

 

 

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szelesrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr84468643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monet 2008.05.15. 17:35:44

A kép címe pedig: félAnissa, félManu
és most nézzük mint mond a lexikon:
"Félkép
Field Mező
A váltottsoros letapogatásban a kép egyik fele, amely vagy a páros, vagy a páratlan képsorokat tartalmazza. Két félkép alkot egy teljes képet, vagyis frame-et (keret)."
Manu, ez akkor a páros képsor?:)

Manuela 2008.05.17. 15:30:27

Balazs ezt en küldtem ilyen "kepivilagban"? vagy Te ilyen ügyetlen vagy es okoskodassal probalod leplezni...........:-))

Ha en küldtem- akkor jelentem, hogy szandekos es amolyan müveszfotonak szantam- mindenki gondolja tovabb.........( a masik "felet".......)

Mar tulvagyok a Tarkan koncertem- de meg mindig allitom hogy tegnap TE leveled volt a nap fenypontja:-)))
süti beállítások módosítása