HTML

Szelek és Rózsák

Két, a szélrózsa ellentétes irányaiba indult magyar fiatal életjelei. "A Kelet" és "A Nyugat." Isztambul és Trento. Föld, Kaland, Ilyesmi..

Friss topikok

  • galata: Balázs, ha írásban lustának is bizonyulsz, "tegnap" szóban elismeréssel adóztál. Ajándékba küldö... (2008.12.23. 10:56) Aladdin enternasyonal - földön, vízen, levegőben
  • galata: :-)) Pedig ha nem lenne tele a fejem ( sajnos nincs tele csak rájátszok:-) a középkori államelmél... (2008.12.08. 22:53) Miranda
  • galata: Tessék előadni a negyedik bejegyzést! ( el vagyok maradva) u.i: képzeld úgy néz ki van digitális... (2008.11.27. 07:57) "3. bejegyzés"
  • galata: viszontválasz készül...... á la Lizaveta.. (2008.11.25. 00:09) Újabb "bejegyzés"
  • galata: Nem Nadányi..... De akkor már szóljon a kedvenc Nadányi Zoltántól Hallgatagon ( bár a télhez nin... (2008.11.23. 22:44)

Linkblog

2008.11.23. 13:03 Monet

Kányádi Sándor: Betemetett a nagy hó

Betemetett a nagy hó

 

erdőt, mezőt rétet.

 

Minden, mint a nagyanyó

 

haja, hófehér lett.

 

Minden, mint a nagyapó

 

bajsza, hófehér lett,

 

csak a feketerigó

 

maradt feketének

 


2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szelesrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr95784042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manu 2008.11.23. 22:32:49


Balázs..............
!!!!!!!!
Úgy örülök, hogy már a neocitránt is szívesebben veszem be.
Ez az egyik amire gondoltam, és van mégegy....de lehet, hogy nemis Kányádi.......Hóesésben a címe .talán.....talán az is lehet, hogy Nadányi és kicsit olyan rózsaszín-habarcs hóesésben egy pár. Tél kontra szeremelről van egy elmélete :-))a Boginak és a kutatott vers ezt mindig előhozza ... az első hóeséskor.....:-)

galata 2008.11.23. 22:44:57

Nem Nadányi.....
De akkor már szóljon a kedvenc Nadányi Zoltántól

Hallgatagon
( bár a télhez nincs sok köze, de minden áshoz igen)

Hallagatagon feküdtünk egymás mellett a Lukácsfürdő napozó tetőjén.
Azt hittem arról hallgatsz amiről én.

Hogy én mikről hallgatam? Mindig arról, hogy én apádnak és kisgyermekednek érzem magam egyszerre. Úgy szeretlek.

Te másról hallgattál, most már tudom.
Mi célja a szavaknak, szóváltásnak,
ha hallgatását se értjük egymásnak?

Egy középiskolás irodalmi versenyen, anagyon messzelátó voltam :-)) és az Ottlik kapcsán, hallgatás a barátságban, hallgatás a szerelemben végtelen jelentőségét hangsúlyoztam.......Hát nem értékelték.......
( Buták!!!!!!!!!:-)))
süti beállítások módosítása