HTML

Szelek és Rózsák

Két, a szélrózsa ellentétes irányaiba indult magyar fiatal életjelei. "A Kelet" és "A Nyugat." Isztambul és Trento. Föld, Kaland, Ilyesmi..

Friss topikok

  • galata: Balázs, ha írásban lustának is bizonyulsz, "tegnap" szóban elismeréssel adóztál. Ajándékba küldö... (2008.12.23. 10:56) Aladdin enternasyonal - földön, vízen, levegőben
  • galata: :-)) Pedig ha nem lenne tele a fejem ( sajnos nincs tele csak rájátszok:-) a középkori államelmél... (2008.12.08. 22:53) Miranda
  • galata: Tessék előadni a negyedik bejegyzést! ( el vagyok maradva) u.i: képzeld úgy néz ki van digitális... (2008.11.27. 07:57) "3. bejegyzés"
  • galata: viszontválasz készül...... á la Lizaveta.. (2008.11.25. 00:09) Újabb "bejegyzés"
  • galata: Nem Nadányi..... De akkor már szóljon a kedvenc Nadányi Zoltántól Hallgatagon ( bár a télhez nin... (2008.11.23. 22:44)

Linkblog

2008.11.05. 09:48 galata

Isztanbulban úgy ráértem.......úgy általában mindenre

Még az amerikai elnökválasztás is nyomon követem, olvasgattam a neten, elakadván inkább könyvet. (biztos, ami biztosJ)

Nekem nincs kiforrott véleményem, úgy ingadoztam ide-oda. Engem meg lehetett győzni. Nekem lehetett anekdotázni egy veterán hétköznapjairól és Harvard Law

Review-ról, meg rám lehetett hatni a „Gondolj bele nálunk mikor lehetne egy kenyai származású alak miniszterelnök?” meg egyébként is én egy "fiatal  értelmes,csinos lány vagyok és még gondolkodom még gondolkodom másban, mint Obama??"

Állítólagosan most Obama kampánya lesz a zsinórmérték és tegnap óta már azt is tudom, hogy van ilyen olyan donor, meg sms, meg póló. Én igazán megkedveltem őt a végére, ez az irracionalitás, lendület, hit, amiről  az ismerőseim, Balázs, apukám is mesélt( na nem az amit mi nevezünk lendületnek…….), valahogy már én is látni véltem.

Change has come to America- én ezt elhiszem és nekem ez szimpatikus.

 McCain” záró gondolatai”- ezt is elhiszem, sőt az a véleményem

 ( kiforrott, szikla szilárd!!-  makacs-olyan igazán manusJ

,hogy ez nem betanult kampányrésze- udvariasság, amolyan amerikás valami, neki ez mindentől és mindenkitől függetlenül van és kész.

(STÍLUS)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szelesrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr33750908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása