HTML

Szelek és Rózsák

Két, a szélrózsa ellentétes irányaiba indult magyar fiatal életjelei. "A Kelet" és "A Nyugat." Isztambul és Trento. Föld, Kaland, Ilyesmi..

Friss topikok

  • galata: Balázs, ha írásban lustának is bizonyulsz, "tegnap" szóban elismeréssel adóztál. Ajándékba küldö... (2008.12.23. 10:56) Aladdin enternasyonal - földön, vízen, levegőben
  • galata: :-)) Pedig ha nem lenne tele a fejem ( sajnos nincs tele csak rájátszok:-) a középkori államelmél... (2008.12.08. 22:53) Miranda
  • galata: Tessék előadni a negyedik bejegyzést! ( el vagyok maradva) u.i: képzeld úgy néz ki van digitális... (2008.11.27. 07:57) "3. bejegyzés"
  • galata: viszontválasz készül...... á la Lizaveta.. (2008.11.25. 00:09) Újabb "bejegyzés"
  • galata: Nem Nadányi..... De akkor már szóljon a kedvenc Nadányi Zoltántól Hallgatagon ( bár a télhez nin... (2008.11.23. 22:44)

Linkblog

2008.09.26. 13:32 galata

Sikerlista

 

Tegnap könyvesboltban voltam, nem öncélú lézengés volt, hanem ajándékvásárlási hadjárat, ez hosszú hadjárat volt, még a "sikerkönyvek" se kerülték el figyelmemet.

( természetesn a "Sikerlista" sikerpolcát nem szoktam megnézni, hanem határozott léptekkel egy olyan polc fel tartok, ahol Morus Tamás: Erősítő párbeszéd balsors idején és ehhez hasonló művek sorakoznak és közben komolyan nézek magam elé :-))))..........)

Íme, avagy, méghogy a Nő nem olvas elegett:

Dr. Csernus Imre: A Nő

( megrémültem a borítótól - de nagyon!!!!, Van egy hangoskönyv aminek célja: "mitől nő egy nő? Ha ön elég erős, hogy feltegye magának ezeket a kérdéseket, halgassa meg blablabal.........Én tudom, hogy Csernus mindig megmondja mi a "helyzet" és a Műcsarnok kiálltásán  látott- halott kis dialógus óta én kedvelem Őt, DE én ettől a borítótól beijedtem se olvasás se halgatás vissza a polcra!!!!!!)

Fejős Éva: Bankok tranzit

Megjegyzés a borítón: Hét kereső, akiknek ez a város talán az utolsó állomás

 és Egy nő rolleros táskával ( felébred bennem a mély rokonszenv)

És most aki nem ül az üljön le......5 hét- 10 000 eladott példány.

Nem tagadom a hatása alá kerültem, 10.000....de most akkor tranzit vagy utolsó állomás a kezdeti zavarok miatt vissza a polcra

Elizabeth Gilbert: eat,pray, love ( Ízek, imák, szerelmek)

Újjongok egy ilyen cím:-))- éljen!!!!! és akkor az ajánlások:

"Minden barátnőmnek ajánlottam"- Julia Roberts

"Imádni való"- Hillary Clinton

Ha nekik jó nekem is jó, túl szép, hogy igaz legyen önéletrajzi regény, spirituális utazás, zarándoklat- erre most nincs kapacitásom -vissza a polcra

Kathy Lette: Hogyan öljük meg a férjünket

Egykis ízelítő: A házasság ugyebár csupa öröm, de nincs az a nő, aki olykor ne kívánná a férje halálát...csak egy picikét. Ám amikor Jazz Jardine-t férje meggyilkolásával gyanúsítják, valahogy elhagyja a humorérzéke.

Mellettem, 30év körüli férfi, Csernust nézegett......( gondolatban hallgatgat) .

Nem szeretek boltokban cseverészni, annyira nagy kihívás a vásárlás nekem, hogy totál antiszociális leszek közben- de könyvesboltokban más a helyzet- de itt nem én voltam a lelkes kezdeményező.

Férfi:

Jópofa könyv ez a hogyan öljük meg a férjünket

Én:

De jó! Olvasta? ( Lojalitásból már keresem- kutatom : "Hogyan győzük le a női mártíromkodást? vagy  "  a Hogyan mentsük meg a férkiakat mozgalom összegő művét)

Férfi:

Jaj nem, dehogy:-)). A barátnője olvasta és az mesélt egy- két "jelenetet".

Én:

Hát akkor adjon hálát az Égnek, hogy most itt nézelődhet......

( nem volt humorérzéke.......- ez van....)

Rossz omen volt az imét idézett párbeszéd- vissza a polcara

Szendi Gábor: A NŐ felemelkedése és tündöklése ( tudtam, hogy most megpihenhetek)

Borító:Nekem meg kell ismernem ezt a Hegyi Pétert, ez egy szép borító, kicsit múltidéző.

( a téma Örök csak a borító múltidéző!!!!!)

Szendi Gábor matematikus, filmíró, pszichológus nemis lepődöm meg egy ilyen címet csak egy okos férfi tud kitalálni és kész!!!!

Nem habozok kettőt is veszek belőle.

 

u.i: Még vettem két könyvet.

Mesék nőkről férfiknak, Magvető kiadó. Válogatta, szerkesztette: Boldizsár Ildikó

Nem sikerkönyv és valóban mesék vannak benne.

Ljudmila Ulickája: Kukockij esetei Magvető kiadó

Elfogult vagyok, ő a nagy kedvencem most.

Orosz irodalom, női irodalom.

És most jöhet a dologi jog tanulás:-))

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szelesrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr14682945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása