HTML

Szelek és Rózsák

Két, a szélrózsa ellentétes irányaiba indult magyar fiatal életjelei. "A Kelet" és "A Nyugat." Isztambul és Trento. Föld, Kaland, Ilyesmi..

Friss topikok

  • galata: Balázs, ha írásban lustának is bizonyulsz, "tegnap" szóban elismeréssel adóztál. Ajándékba küldö... (2008.12.23. 10:56) Aladdin enternasyonal - földön, vízen, levegőben
  • galata: :-)) Pedig ha nem lenne tele a fejem ( sajnos nincs tele csak rájátszok:-) a középkori államelmél... (2008.12.08. 22:53) Miranda
  • galata: Tessék előadni a negyedik bejegyzést! ( el vagyok maradva) u.i: képzeld úgy néz ki van digitális... (2008.11.27. 07:57) "3. bejegyzés"
  • galata: viszontválasz készül...... á la Lizaveta.. (2008.11.25. 00:09) Újabb "bejegyzés"
  • galata: Nem Nadányi..... De akkor már szóljon a kedvenc Nadányi Zoltántól Hallgatagon ( bár a télhez nin... (2008.11.23. 22:44)

Linkblog

2008.10.12. 22:04 galata

Befejezetlen mű

 

A hétvégén festőskolában volt Manu művésznő.

( azaz igazság, hogy én inkább mű-élvező vagyok és nem mű -alkotó- erre már az általános iskolai kézimunka szakkörön rádöbbentem.........és kíméletlenül őszinte környezetem nem akartam meggyőzni az ellenkezőjéről.......).

 

De szombaton a KogArtban történt valami. ( köszönet kinyilvánítása Évinek)

Belépvén a festőiskola berendezései közé éreztem a kihívást és belső szorongást és ha tudtam volna!!!!, hogy érkeznek a kis paletták és vízfestékes dobozkák és ecsetek és asztaltársaságunk egy feleselős ,szemtelen ( de azért "aranyos"-megszépítő messzeség) kisfiú és kamasz "nagyfiú".

Két fiatal kortárs művész vezetett be a festészet alapjaiba ( keretezés, enyvezés, vászon kifeszítése- technika kuliszatitkok, velencei fereskókészítés, Guernica szállítása). Így elméletilg nagyon lelkes voltam, rá-rá mosolyogtam Évire- milyen jó, hogy szólt és tulajdonképpen milyen jól érzem magam.

És jött a gyakorlat ( az örök kihívás)- válaszunk ki egy képet annak egy részletét, figyeljük meg csücsüljünk le és induljon az "alkotás"!!!! Mintha harcba mennénk, csatatérre, elszántan.

Kiválasztottuk ugyanazt a képet, más részletét ( hogy izgalmasabb legyen:-)))

Jó kicsit mást csinálni, másra odafigyelni, másnak örülni, másként lelkesedni, jó ALKOTNI.

( az ifjú művész látván "festményeinket"- akkora, mintegy csempe- összehasonlította. És megtudtam, hogy a képnek elvárásai vannak velem szemben, be kell "őt fejeznem", mert már elkezdtem......nagyon "szépen" beszélt és én minden idegszálammal koncentráltam- most keresem a 15éve elrakott vízfestékes felszereléseimet és mostan színes tintákkal álmonom :-) na meg a konzorciumokkal............)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szelesrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr10710683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi 2008.10.13. 10:05:22

Manudrága, én már a leendő, KogArtban rendezendő közös kiállításunkról képzelődöm!;) Rakd fel a képed, s mellérakom az enyém!
süti beállítások módosítása